Sehla92 ablam yaklasik 1 ay once sezaryan oldu bende hamile halimle refaketci kaldim yaninda o zamanlar 4 ayliktim 2 gun hastanede kalmasi gerekti yani sezeryanda devlet 48 saat kurali varmis gonderimiyorlar oncesinde eve sezeryandan sonra yaklasik 1 gun bisey yedirmedikleri icin ablamda sut olmadi mecbur mama verdik ama dikkat etmeniz ve hazirlikli gitmelisiniz mama ve biboronu asla asla unutmayin ayazda kalmayin eve geldik 2 gun sonra ablam sicak bir dusa girdi yedi icti guzelce allahima sukur bir sutu geldiki sormayin sagmak zorunda bile kaliyodu bebek yeteri kadar memeyi bosaltamadigindan diyecegim o ki kendinizi cok kasmayin dogal akista hersey olacagina variyo yani aa bu arada hastanede mama veriyoruz diye asla memeyi tamammen kesmedik bebekten en gec 2 saate once emiyodu sut gelmiyo tabi huysuzlasinca veriyoduk bebisimizde unutmamis oldu memeyi 1 hafta kontrolundede 200 gram almisti bile. Eklemek istedigim birde yaninizda refakatcinizin asla pes etmeyen yorulmayan biri olmali ben hamile halimle ablam yatar halde 15 dk bi gogusunu 15 dk diger gogusu emziriyodum belim kopuyodu ama o kadar bal biseyki yigen varliklari bi kokulari yeter ❤