Oysul bende Eskişehir’de yaşıyorum normalde bu havalrda kar kış olurdu şuan dışarısı güneşli hava sıcaklıkları ortalamanın üzerinde gerçekten çok sıkıntılı bir yıl olacak diye bizde düşünüyoruz:( ne güzel sizin gibi düşünen insanların olması bizde okadar dikkat ediyoruz ki sadece duş değil aslında aldığımız kıyafet yiyeceklerde bile su israfını önlemek için küçük bir adım bu bilinçte olsa herkes keşke 🙏 geleceğe daha iyi bir dünya bırakabilmek umuduyla..