Merhaba kardeşim , benim bi komşu vardı onda da hamilelik şekeri var hamile kaldığında şekeri yükseliyordu iki hamileliğinide dikkatli bi şekilde geçirdi yedğine içtiğine dikkat edersen bi sıkıntı olmuyor bu arada bende yeni hamileyim benimde şekerim yüksek ama daha doktor görmedi sonucumu haftaya görecek bakalım hayırlısı İnşaAllah 😊