Kdk Mrvcbltt hamileliğimi öğrendiğim değer 145ti. Bir hafta bekleyip kadın doğum doktoruna gittim vajinal ultrasonda keseyi görünce hcg istemedi canım. Kontrolüm yarın. Şu on gün bitmek bilmedi bir türlü 😊
Niltas Krcdmt 6+1 canım bence git sende beklemene gerek yok bnede yarın gidicektim dayanamadm bugun gittim 😅
Krcdmt Niltas doktorum Cuma gel dedi , bekliyeyim 1 gün daha gögüslerimde aşırı hassasiyet vardı azaldı sanki 😔 bilmiyorum ya yada çok kafaya takıyorum öyle geliyor bana , dua edin bende sağ Salim atlatayım . Ben istanbuldayım .
Niltas Krcdmt düzcedeyim siz ? Evet karından baktı ama karın duvarın kalın vajinadan bakalm ddi daha iyi duyarız kalbini dedi
Krcdmt Niltas göğüslerimde aşırı ağrı ve uçlarda aşırı acı vardı bu sabah geçti sanki , sizde varmıydı öyle birşey ?
Kdk Mrvcbltt bugün kontrole gittim 6+0 olduk. Kalp atışını duyduk çok şükür 😇🙏🏻 Her şey normal olunca tahlil yapmadı bundan sonra hcg bakmayız sanırım 😊
Mrvcbltt Kdk ayy ne güzel maşallah bende kah tahlil sonucumu öğleden sonra alıp ona göre gidicem ya da gitmiycem darısı başıma brnim yüksek ihtimal geç döllemöe olduğu için böyle 🥰🥰
Kdk Mrvcbltt ben de forumda öğrendim geç döllenme olabiliyormuş bazen. İnşallah öyledir ve sağlıklı bir hamilemik geçirirsin 🙏🏻
Miyyu CemreNdr cuma günü kontrolum var söyleyeceğim işte miğde bulantısı yüzünden birşey yiyemez oldum.