Beste0636 Evet hemen hemen aynıyız ❤️ Benim de ilk 25 Aralık da kesem göründü küçük demişti 2 ocak da gel demişti. Şükür az da olsa kalp sesini duydum💕 Sen de duyarsın büyük ihtimalle, geç döllenme olduğu için heralde tarih düzenlemesi yapıcak benim doktorum. Tahlilleri devlette yaptırıcam 13 ocakda sonra gidicem kendi doktoruma.
Kalp atışını duyduktan sonra senden de tahlil faalan isteyebilir😊