Suracikta bekleyeyim. Yarin 36 oluyoruz insallah. Ben Yuruyus yapmaya calisiyorum. Iki uc gundur de hurma yemeye basladim. Arada yerden Bisey almam gerektiginde comel kalk yapiyorum. Yarin kontrolumuz var. Doktorum ile konusacagim. Sanirim cati muayenesinden sonra daha cok netlesecek. Normal ya da Sezeryan...