Ilk bebeğim de lansinoh kullandım pek fayda etmedi şimdi mustela kullanıyorum memnun kaldım ben gümüş kapak da kullanıyorum extra hiç ağrım sızım olmadi hamd olsun. Ilk bebeğim de kanayacak şekilde yaralarim olmuştu emzirmeyi beceremedim belki de ilk zamanlar ondan da olmuş olabilir kimsenin gözünü korkutmak istemem tabiki ama lansinoh hiç ise yaramamışti