halimeeeey
Canım bir arkadaşımın bebeği iriydi ona normal doğumda olabilir ama bebek oksijensiz kalabilir eğer bu riski göze alıyorsan yapalım demiş arkadaşım sezeryan oldu çok memnun kaldı eli gayet hafif dedi ameliyathaneden çıkana kadar sürekli konuştu beni sakinleştirdi dedi 🌸
Diğer arkadaşımızın başka sağlık problemi daha vardı 36ncı haftada Çetin hocaya geçti risklerini anlatıp sezeryana aldı oda gayet memnun kaldı. Bir tanıdığımın arkadaşıda normal doğum yapmış oda gayet memnun kalmış 🌸