Bende şuan 36+3 um doğum kanları diyerek test istedi yarın gidicem çatı muayenesi yapar diye düşünüyorum bu hafta çok değişik belirtiler yaşıyorum suyum geliyo olsa anlar mıyım bilmiyorum acaba geliyo mu diye düşünüyorum açılmam var gibi mi de geliyor ama ilk gebeliğim evham mi yapıyorum onu da bilmiyorum :)