hasretak12
Canım ben çok memnunum her şekilde kendine ulaşabiliyorum insanı strese sokmadan bir sorun varsa anlatıyor.
2 arkadaşım sezeryan yaptı birinin bebişi iriydi ona normal doğumda olabilir ama bebek oksijensiz kalabilir riskleri kabul edersen demişti bebişte 4 kilo üzeri doğdu. Diğdr arkadaşımızın başka bir sıkıntısı olduğu için o mecburi sezeryan olmuştu. Bir tanıdığımın arkadaşı normal doğum yapmış. Her iki doğumdada memnun kalanlar var çevremde 🌸