Semirayldrm1 Kızlar yarın sezaryenle doğumum var 38+5 💙 hepinizin duasını istiyorum bebeğimin sağlık sıkıntısı var bizim niyetimize 1 ayetel kursi okursanız çok mutlu olurum 😊 Allah razı olsun
MiracAlpinveUmutunAnnesi Semirayldrm1 okudum canım Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 💞
Lamelif Semirayldrm1 okudum canım Allah sağlıkla kavuşmayı nasip etsin benimde Salı günü 38+5 de spinal sezaryenım olacak inşallah 🙏🏻