İyi akşamlar 21 haftalık gebeliğim 4 haftadan beri kan sulandırıcı iğne kullaniyorum -oksapar- Son zamanlarda eşim iğneyi yaparken basıyorum ama gitmiyor deyip iğneyi çıkarıp başka yerden vuruyor. Bu iğneyi kullanıp böyle bir şey yaşayan var mı aranızda ?