Ftmhmt Sağ iç bacak ağrım var ayağa kalktığım zaman ağrı giriyor neden olabilir acaba. midemde bulanıyor,ishalimde var😢
Sirinanne1 Ftmhmt benimle aynı haftan canım. Benimde iki bacagım cok agrıyor etlerim özellikle sanki üstümden tır geçmiş gibi. Adet agrısı gibi ağrılarım oluyor ve ishalim bikac gündür. Senin bacagında nasıl bi ağrı var
Esoo0698 Ftmhmt Benimde baldır ve basenim ağrıyor kas çekilmiş gibi böyle ayağa kalkıp yürüyünce hissediyorum
Aksoytetik Ftmhmt çok normal benim her iki bacağımdada var doktor normal diyor yük bindiği için bende senle aynıyım. 36+5 bende kilo da var biraz ondan da kaynaklı bacaklara fazla yük bindiği için oluyor için rahat olsun sıkıntı yok.
Aksoytetik Ftmhmt ben yatarken bacaklarımı eşime kaldırtıyorum kaldır bunları yatağı diyorum oderece😂
Ftmhmt Sirinanne1 sağ üst bacak en yukarı tam baldır kısmı ayağa kalkınca oluyor. otururken yokken uyuşuyor
Ftmhmt Aksoytetik bende 93 kiloyum kilo problemi bendede var gittim doktora,bebek kanala girmeye calısıyor dedi.