BezelyemiBeklerken Kızlar merhaba 10 hafta 4 günlük hamileyim sarı akıntım oluyor koyu sarı ama kokusuz oluyor çok sık değil arada ama normalmidir acaba ?
Semos2 BezelyemiBeklerken enfeksiyon canım bende 8 haftalığım, aynı durum bende de mevcut. Hatta benim 6. Haftada kanamam bile oldu bu sebepten. Arada sıkıntı sıcak basmalarda oluyor. Doktorunla görüş ilerlemeden hemen tedavi edilebilir
MomD BezelyemiBeklerken enfeksiyon belirtisi canım mutlaka doktora git enfeksiyon erken doğuma bile sebep oluyor bi an önce tedaviye başlarsın geçmiş olsun
pinar55 Melike0642 Semos2 benimde aynı şekilde sarı ve kokusuz idrar tahlilimde enfeksiyon da çıkmıyor doktorum üç ayı geçince fitil verdi. Enfeksiyon olunca idrar da çıkmaz mı acaba ?
Melike0642 pinar55 İdrarda enfeksiyon olduğu çıkıyor canım ama başka neden oluyor öyle bişey bilmiyorum benim şükür geçti 🤲😌
Semos2 pinar55 idrar rengi bulanık vs vs çıkıyor normalde. Kiminin de eşinden geçiyor yani eşinde varsa eğer.. benim öyle😏