aysgl24 Ipek3427 bnm icin skinti yok drmda aynisini dedi bebegin gelisimi iyi gidiyr sen almasanda olur diye😂😂😂... prensesim iyi olsunda oda simdilik 1890 olmus ..anne yesin totosunu onun😍😍😍
Ipek3427 Tosbikinannesi En net cevap 😀 açıkçası bende doktora sormadım iyimi kötü mü diye bunu söylediğin iyi oldu canım
DidemYldrm Ipek3427 aynen öyle canım kilo alımı yapısal bir şey genetik benim ailem de ki herkes öyle az kilo alıyor direk bebeğe Doğumdan hemen sonra eski haline dönüyor iç karnımız da geniş
ressamanne_ Ipek3427 Bende 19 haftalık olcam almamışım normal dedi doktorum bebek gayet iyi göbeğim çıktı biraz okadar 🤗