yldzyldz yiyorum illa ki ama fazla hareket ediyorum yürüyorum kendime büyük su şişesi edindim evde otururken yanıma onu alıp sık sık içiyorum yemeklere çok abanmıyorum herşeyin tadına bakıyorum azar azar ama porsiyonlar küçük oluyor. Akşam geç saatlerde yemiyorum bir de kahvaltımı sıkı yapıyorum gün içinde daha az acıkıyorum bu sayede canım