İyi akşamlar herkese.
Dün kaset test yaptım 5 dk bekledim belirgin bişe yok diye Bi kenara koydum 1 saat sonra baktığımda çok silik Bi çizgi gördüm tam olarak ne zaman çıktı bilmediğim için kuruma çizgisi olabilir diye düşünüyorum ama 2 yıldır yaptığım hiç bi testte kuruma çizgisi olmamıştı o yüzden şüpheye düştüm. Birde 2 gün lekelenme oldu 2-3 damla kadar yerleşme kanaması bu kadar az mı geliyor. Bilenler cevaplarsa çok sevinirim 🙏