Seymaacikk Bel ağrısıyla alakalı biseyler sordum ama kimse deneyimlerini paylaşmıyor isim sormak için toplanmış burda herkes anlaşılan
birtosbikannesi Seymaacikk canim isime hwrkes hoşuna giideni yazio bel le alakali bilen gmrmemiş demekki hamileligin son zamanlarinda oluyo
ssuleeyuce Seymaacikk bazen paylasilan yazilar gorulmuyor. Bende onfeden kac tane post acmistim kimse yazmamisti.
gel_artik_bebegim Seymaacikk ben de şimdiye kadar bir sürü soru sordum sadece bugünkü soruma baya cevap aldım onun dışında ya birkaç cevap ya hiç yok hiç olmayınca ben de siliyorum soruyu
Cemrenuraydin Ben de dün konu açtım bel fitigi ile ilgili şimdi bakıyordum ya kaynanadan şikayet ya isim başka bir şey yok.
mlsmrtgl Seymaacikk İsteyen istediği başlığı açıp istediği soruyu sormakta özgür. Kimse doktor degil herkesin hastalığı gebeliği kendine özel. Belkide insanlar yanlış yönlendirmek bilmediği bir şey hakkında yorum yapmak istemiyordur ?
Asyaayaz1 mlsmrtgl kesinlikle sağlık konularında insanların yorum yapmaması daha mantıklı en doğrusu doktorla görüşmek🤦🏻♀️
mlsmrtgl Asyaayaz1 Yani kanamam var diyene doktora git diyende var bse olmaz diyende. Sağlık konuları hakkında fikir almak tabi ki doğal hak ama cevap yazmamakta insanların hakkı sonuçta.
Buketkucuk Seymaacikk bel ağrısı için masaj yaptırabilirsiniz eşinize ya da annenize falan. Düz yerlerde yatmaya çalışın, ılık duş iyi gelecektir. Hamile yastığı satın alıp onunla yatın o da iyi gelir
yusufbebekk447 Ben şahsen bilgim yoksa yazmıyorum girip de bilmiyorum mu yazıyım.herkes de öyle yapıyordur . Bel ağrısı mesela hiç olmadı 32.haftam .bilmiyorum .
gel_artik_bebegim elfaksyy ben de bilmiyordum silinmiyor sanıyordum geçen bir soruya kimse cevap vermeyince silmeyi denedim silindi sorunun alt tarafında üç nokta var ordan siliyorsun 😀