22 haftalığız hafif kahve lekelenmem oldu cuma günü hemen doktoruma yazdım sabah gel dedi gittim baktı ne bebekte ne plesantada ne de rahim ağzında bi problem yok çok şükür gebelikte ara ara sebepsiz lekenmeler olabilir dedi 2 gündür devam ediyor azalarak her hangi bi ağrım felan yok bebeğimin hareketlerinide hissediyorum ama endişeleniyorum da 😏 progestan kullanıyorum böyle bişey yaşayan oldu mu 😒