Kızlar böyle bazen kaşıklarımda hissediyorum bebeğimi sanki oralarda elleri ayakları var gibi ama bugün bi baskı var oraya doğru elimle dokunuyorum top gibi sanki kafası var gibi kaşıklarımda 30.haftada bebekler döner mi yani doğum pozisyonuna ? Çok tereddüt ettim