Kızlar merhaba
14+1 haftalik hamileyim . İlk defa böyle bi ağrı yaşıyorum. Göbek deliğimin alt kisminda rahmime dogru bi ağri var ama sanki ip var birisi ipi cekiyor gibi. Karnim sertlesti buyudu gibi cunku dun bu kadar yoktu. Ayrica cok tuvaletim geliyor. Sicak sekerli su yaptim biraz iyi geldi ama yine ağrım var. Ben büyüme agrisina yoruyorum. Bu durumu yaşayan var mi ??