Kızlar merhaba kasım 17 de beta yaptırdım değerim 769 çıktı doktora gittim adet tarihime göre 7 haftalık gözüküyor kese var ama bebek gözükmüyor bu hafta tekrar gidicem doktora dayanamadım bugün tekrar beta yaptırdım 14 bin çıktı değerim doktor da haftaya bebek gözükmezse kürtaj dedi bebek gözükür mü 😞