merhaba kızlar henüz 18haftalik gebeyim ama sag tarafimda olan 2 fitigim beni cok yoruyor sag ayagimi kaldırmakta zorluk cekiyorum simdiden normal dogum yaparsam sakat kalırmıym diye dusunur oldum bel fitigi olup normal dogum yapanlar varmi yada doktorunuz sezeryan onerdimi sırf buyuzden benim tercihim sezeryan ama sehir hastanesi nde doktorlar karar veriyormus🤷♀️