Mrb002 Yaaa 🙈 Neden olmasın ki. Tv de bi yarışma izlerken küçük bir kız çocug katıldı. Ama bi görseniz sarı saçlı maviş gözlü bide tosbik ismini sordular mevsim dedi. O zaman dan beri aklım da… İler de kızım olursa adını mevsim koyucam dedim hep. Çok şükür rabbime. Cinsiyeti kız bende mevsim koyucam inşallah 🤲🏻🧿💙🥰 Size de fikir verdim ne güzel 😍