Gulcinkrkmz geçen bende rahatsızlandığım için acile gittim ve alttan muayene edeceklerini söylediler 5. Ayımdayım şuan ilk 3 ay hatta 4 ay full alttan muayene istedim bi çok sıkıntı yaşamama rağmen çok kişi alttan zararlı vs dediler ama kimseyi dinlemedim eğer bebek sağlıklıysa alttan muayenede bi sıkıntı olacağını düşünmedim hiç. daha net göründüğü ve anlaşıldığı için alttan muayenenin bi zararı olduğuna inanmıyorum acilde yine alttan muayene yaptırdım tabi insanız o kadar alttan muayene istedim tedirgin oldum bian doktora sordum alttan bi zararı olmaz dimi diye oda bana zararlı olsa yapar mıyım hiç ablacım için rahat olsun demişti kistimin olup olmadığına yumurtalıklarıma ve bebeğime baktı herşeyi net bi şekilde gördü ben sizin yerinizde olsaydım geç olmadan alttan muayene yaptırırdım