Bireylulmasali Kızlar bugün tam 22.haftadayım ve bebeğimin hareketlerini gün içinde hiç hissetmedim daha önce böyle olmuyordu korkmaya başladım 😕
Deletedmom9 Bireylulmasali Canım 30 haftada ben de öyle oldum hastaneye gidip nts bağladılar küçük olduğu için tam göremediler ama bi sıkıntı çıkmadı ben de çok korkmuştum birden kesilmişti hareketleri
NefesDeniz Bireylulmasali Sol tarafınıza yatıp azıcık nefesinizi tutun çikolatada yiyebilirsiniz. Korkulacak bişi yoktur ama daha uzun sürerse bi acile gidin içiniz rahatlasın.
Yasemn28 Bireylulmasali benim tanıdığım var oda öyle olmuştu bebek hareket etmiyor diye doktora gitti bebek bazen hareketsiz duruyormuş çikolata yersen biraz hareket edebilir sorun yok demişler ☺️
Ebru0600 Deletedmom9 canım bende 30. Haftamdayım hareketleri azalır gibi oldu biraz senin ne zaman sonra düzeldi ?
Deletedmom9 Bireylulmasali Yani benim ki normal çıktı tansiyonuma baktılar ama siz yinede doktorunuza sorun
Deletedmom9 Ebru0600 Ertesi gün yavaş yavaş hareketlendi ben kordon falan dolandı zannettim aklıma neler geldi şükür birşey olmadı kanama olursa geri gel dedi ama kafam rahatlasın diye 2 gün sonra muayene oldum ben doktoruma kafam rahatladı şimdi 31 +5 im hiç durmuyor 🤗🤗
Mervekklkdmn Bireylulmasali Ben de 23. Haftaya girdim. Bugün sanki hiç oynamıyor ya da oynuyor ben hissedemiyorum bir de uzanip müzik dinletmeyi deneyeceğim sali günü kontrolüm var biraz endişe ettim doğrusu
Mervekklkdmn Bireylulmasali youtubede anne karnındaki bebek için müzikler var canım onlardan birini açıp uzan benim kızım genelde müziği duyunca hareketleniyor şimdi onu deneyeceğim ben de inşallah hissederiz yine de içimiz rahatlar
Gizemceylan Bireylulmasali bu haftalarda düzensiz olması normal yine de yanlış yönlendirmek istemem bi doktora görünün isterseniz 🌸
MervErdo Normal hareketinin düzensuz olması ama içinin rahat etmesi için sabah sağlık ocağına git bi kalp atışını dinle randevuna kadar için içini yemesinden iyidir
Mahbuss Bireylulmasali o haftalarda normal oluyor canım hareketler düzensiz oluyor genelde benim 2 gün hissetmediğim bile olmuştu ama yinede içini rahat ettirmek için hastaneye gidip ultrasonla baktirabilirsin
Minik2829 Bireylulmasali O haftalar düzensiz olabiliyor.amaa yinede siz arada yoklayin.hic hareket olmazsa doktora gidersiniz
Buketkucuk Bireylulmasali bende 22 haftalığım iki hafta önce akşama kadar hiç hissetmedim hatta endişe duyup burada başlıkta açmıştım ama akşam hareket etti şükür ki pozisyondan bebeğin uyumasından falan bazen hissetmeyebiliyoruz canım iki gün boyunca hiç hissetmezsen doktora git ama onun dışında endişe etme bu haftalarda oluyormuş böyle