Ozgeaydogan Ayseglsrp benim nişanım sabah gelmişti aynı günün gecesi doguma gittim aşağı yukarı 1 gün filân sürüyor. Öyle çok bise degil hafif bir kan lekesi şeklindeydi küçük tuvaletimi yaptığımda görmüştüm
Haticek Heralde herkesin ki farklı oluyor benim nisan suyumla beraber geldi 3 saat içinde oğlum kucagimdaydi 😄
sudamlasi Suhus000 nişan pembe, kırmızı, kahverengi renklerinde oluyo gebelikte ki diğer akıntılardan farklıdır zaten anlarsınız
Snamp minion benim sancı cekerkenkende geldi hazırlandık gidiyoruz hastaneyr tuvalete girdm benden boyle kan pihtisi gb ama et gb de korktum esime gosterdim oda fotoğrafını çekti doktora gösterelim diye ben doktora söyledim o nisan dedi
sudamlasi Suhus000 kişiye göre değişir su gelmesi kimisinin suyuyla nişanı aynı anda geliyo belli olmaz o nişanda çok afedersiniz sümüğümsü oluyo
Suhus000 sudamlasi ya şimdi bi kaç gün önce Bnde böyle dediğin gibi jölemsi sümüksü bi akıntı geldi wc den kalktım hemen geldi geldiğini farketmedim bile peceteyle temizledim attım ama avuç içi kdr vardı hemen hmn bi daha gelmedi sonra çok hafif çamaşırımda ıslaklık oluştu bi daha olmadı ama 20 haftalığım suan anlam veremedim
Suhus000 sudamlasi o zmn normal birşey demek ki akıntı felandı nişan felan deyince bi de bi an tedirgin oldum 🤗
burcutet Bişan sonrası bir kaç saatle bir hafta arası değişir. Benim ilk gebeliğimde nişan geldi sabah ertesi gün akşam doğum yaptım. Bebek kanala girince oradaki tıpa gibi parça düşüyor. Kanama ya da parça olayı kişiye göre değişir.
Ayseglsrp burcutet sancınız var mıydı nişan geldiğinde benim adet sancısı gibi sancım oluyor da ilk gebelik olduğu için anlayamadım