Çok tsk ederim,Allah bir nefeste kucağınıza almayı nasip etsin inş. Ben de orda yapmayı planlıyorum zaten dr umdan çok memnunum fakat dr un birtek sezeryan doğum yaptırdığı söyleniyor bense normal doğum istiyorum herhangi bir sorun olmadığı sürece.Bu konu hakkında bilginiz var mi?