Funda-07 Ferda_ amin İnşaAllah canım benim. Bende ünüv okuyup buraya gelin geldim ☺️Allahım kucağını doldursun ne muradın varsa nasip etsin 🤲🏻
Ipek1234 Bsraklc evet az kaldı baya. Ben azerden guler hanima yeni geçtim. 3 4 kere felan gittim ama iyi gibi. Siz memnun musunuz
Bsraklc Ipek1234 evet çok memnunum başından beri güler hanıma gidiyorum çok güzel ilgisi alakası aklında hiç soru kalmıyor ne zaman arasan ulasiyorsun ☺️ doğumunun da çok iyi olduğunu söylüyorlar sağ salim kucağınıza alırsınız inşallah 🤗
Bsraklc Ipek1234 çok kişiden duydum bence için rahat olsun inşallah sağlicakla kavuşursunuz bebeğinle 🤗
babyme_ay Ben Mehmet Bardakçı’ya gidiyorum farabide. Daha önce giden var mı memnun olan ya da olmayan ? :)
sagsbry HavvaMerve merhaba canım 33+2 haftalığım 🥰 büyükşehir hastanesi Aişe Gönenç’e gidiyorum bende 💛