Aylar günler derken benim de artık günüm gelmişti sürekli hangi gün olur acaba nasıl anlarım nişan gelse önce bare derken korku endişeyle beklemedeydim bende ama gerçekten zamanı gelince durmuyormuş bebişler gelelim hikayeme 30.12.2020 doktor kontrolüm vardı bende uyumuştum nerden bileyim kontrol yerine doğuma gideceğim☺️ Gece saat 03.00 uykuda birden kaçırdığımı sandım birden karnım ağırdı gibi oldu ve ıslandım rüya görüyorum sanıp yataktan kalktım korktum birden ve suyum nişanımla birlikte gelmiş o an korkum başladı eşimi kaldırdım suyum gelmiş diye oda korktu birden uyku sersemi ve yataktan düştü 😂 üstümü değiştirdim hemen zaten kontrole gideceğim için duşumu alıp yatmıştım ve suyum sürekli geldiği için oyalanmak istemedim tekrar çantaları eşim almadı inanmadı eve gönderirler falan dddi korkuyla hastanenin yolunu tuttuk acilden girdik muayene ettiler suyun geliyor doğum başlamış yatırcaz seni dediler eşimi zaten içeri almıyorlar devlet hastanesi olduğundan tek başıma daha çok korktum ve sürekli suyum geliyordu bütün üstüm ıslandı yatışım yapıldı kayınvalidemi almaya gitti eşim eşyaları da alıp geldi annem panik atak diye giremiyordu hastaneye onlarda gelmişler aşağıda beklediler neyse başta sancım az vardı ama suyum geliyordu sadece çok korktum ağlamaya başladım Kayınvalidem geldi falan odaya yürüyüş yaptım yavaş yavaş sancım arttı arada gidip geliyordu suni vermediler çocuk çok büyük değil düzenli sancın var dediler öyle nst ye bağladılar bi yandan sürekli açılmama baktılar her gelen bakıp gitti ben artık çok kötü olmaya başladım onlar baktıkça benim sancım artmaya başladım ve sancılar sıklaşmaya başladı kıyamet kopartıyorum artık çok korktum su içmek herşey yasaktı boğazım kurudum Kayınvalidem dudaklarımı ıslatıyor ben kendimi atıyorum sancıdan kolumu bacağımı yatağın demirlerine vuruyorum saçlarımı yolmuşum artık son dk beslenmem için serum takıldı birden ağzım boğazım uyuştu nefesim kesildi sandım yapıştı ağzım su diye bağırıyorum vermediler ağlamaktan bağırmaktan kendimden geçtim hemşire gelip bağırma diye laf söylüyor ben yalvarıyorum beni sezeryan yapın iğne yapın ölüyırum doğurmucam ben yapamıyorum diye diye kendimden geçtim bana sürekli ıkın diyip gidiyor sürekli her gelen açılma bakıyor gidiyor onlar baktıkça sancım artıyor son dk artık iyice geçtim kendimden açılmam çok yavaş ilerledi tam 10 saat kendi sancımı çektim artık o kadar yoruldum ki zorla ıkınıyorum bacaklarımı kaldıramıyorum bile derken son dk lar hiç durmadan sancı devam etti ve çocuğun başını Kayınvalidem görmüş ebeyi çağırmış artık o zamana kadar kimse bi yardım dahi etmedi resmen kendim doğurdum çocuğu ebe geldi başı gözüküyor dedi Kayınvalidem demese herelde çocuk bile ben çıkaracaktım hemen iğne yaptı uyuşturdu bi dk içinde çocuğu içimden çıkardı ve öyle rahatladım ki anlatamam direk Ten tene temas yapıldı o an heyecan korku herşey üst üsteydi ve titremeye başladım zangır zangır kesim de atılmış hiç hissetmedim elimi kolumu bağladılar daha sonra çok oynadığım için yerimden dikişim atıldı biraz hissettim onu daha sonra da servise çıkardılar bebişim kucağım da ilk emme işlemini gerçekleştirdik ve benimde 9 aydır merakla beklediğim doğum hikayem bu şekilde oldu Allah herkese bu duyguyu yaşatsın şimdi o uyuyor bende fırsattan istifade hikayemi yazmak istedim 🥰