Yeliz4 27+3 haftalık hamileyim benim gibi yalancı sancı çeken var mı aranız da çektiyseniz ne yaptınız geçmesi için
Ogrtmnanne2 Yeliz4 ben de aynı dertteyim 😔😔 29. Haftada adet sancısı gibi sancı çekiyorum sizin de öyle mi
Srnysl Yeliz4 ben Şuan 32 haftadayim ben de 27-28 haftadan beri aynı durumdayım 29.haftada sordum doktorum normal dedi magnezyum da kullanıyorum ama hala geçmiyor
spaceship haftada başladı. Magnezyum kullandım bir süre, sonra kalsiyum+magnezyum takviyesi verdi doktorum. Karnım taş gibi oluveriyor, sizlerin de öyle mi ? Bir de göbek deliğim sanki içerden çekiliyormuşçasına gömülüyor içeri doğru, normalde dışarı çıkık duruyor..
Yeliz4 spaceship yani ben bıçak gibi bir an da saplanıyor 15-20 saniye sürüyor sonra duruyor yarım saat falan geçtikten sonra bir daha şiddetli regli ağrısı gibi benim ki
Yeliz4 Ahh kullanıyorum sabah akşam magnezyum muz hergün soda içmiyordum ama şimdi ona da başlıyıcam artık.
Yeliz4 spaceship 21 haftalıkken bağlanmıştım o zamanda böyle bir sancım vardı ama normaldi doktor net söylemedi de
Yeliz4 spaceship yarın aldım randevuyu sabah 8e ciğer geliştirici iğnede yapabilir bize 26 haftalıkken gittiğimizde 8hafta sonrayı görelim demişti Perşembe 8hafta olacaktı ama yarın mecbur gidicem artık
Yeliz4 Gece doğum yaptım. 27+4 ile dünyaya geldi sabırsız bal oğlum. Dualarınızı eksik etmeyin Allah rızası için🙏🙏🙏🙏