Mommy2b ben de aynı şekilde düşünüyorum. Ne kadar anne yanında ya da odasında yatmak isteyebilir ki ? 10 yaşına kadar yatacak değiller. Bir daha o günler geri gelmeyecek. Birçok araştırma/ makale de bebeklikte o güveni alan çocukların daha sonra kendi istekleri ile kendi odasında uyumak istediklerini ve aslında özgüvenlerinin de daha yüksek olduğunu gösterir nitelikte.
bir de kıyamam ya, beşiğe bırakıp odadan çıkıyorsun, ağla ağla illa ki bi süre sonra uyuyor. Ya emziğe ya uyku arkadaşına, yastığına ya da örtüsüne bağlanıyor çocuk. Annesi yerine.