20haftalık gebeyim. İnanılmaz derecede kanamam oluyor. 5 gündürde devam ediyor.alttan ultrason ile bakıldı. Açılma yok rahimağzı santim olarak normal ölçüldü. Bebeğin eşi plesanta yukarıda. Proluton iğnemi vuruldum. Geçmeyince duphaston verdi. Bu durumu Benim gibi yaşayan var mı?