Benim adetime 6 gün vardı 2-3 gün önce. Belirtilerim vardı kasık ağrısı batma gibi test yaptım silik çıktı erken gebelik testi değildi o yüzden tereddütte kalmıştım doğru mu acaba diye. Ertesi gün yine test yaptım yine 2. Çizgi silik çıktı. Bence çok merak ediyorsan 2-3 gün daha bekle 1 tane erken gebelik testi 1 tanede normal test al dene 😊❤️