Aybuke1 Merhaba kızlar Büyük anadolu hastanesine gidiyorum doğuma 6 gün kaldı covid testim pozitif çıkarsa doğum evine sevk ediyorlarmış sizlerin başına böyle bir durum gelen var mı pozitif çıkarsam eğer yapabileceğim özel hastane var mı???
Ngh-2 Aybuke1 tahminimce medicana ya gidebilirsin, medicana aynı zamanda pandemi hastanesi olduğunu biliyorum.
Aybuke1 Ebru-h55 arkadaşım orada doğum bölümünde çalışıyor o söyledi bende dün duydum bugün gideceğim detaylı bilgi veririm size de net öğrenince
Aybuke1 Ebru-h55 canım sefa erdem özhan a gidiyorum detaylı öğrendim bugün sefa hoca ben hastama covid testi istemiyorum dedi ama yanında kalacak refakatçi ye tomagrafi yada kan dan tahlil alıyoruz dedi
Aybuke1 Ngh-2 canım büyük anadolu da pandemi hastanesi oldu ama bilmiyorum bugün detaylı gidip öğreneceğim ona göre 2.alternatiflere bakacağım
Aybuke1 hrykksl arkadaşım doğum bölümünde çalışıyor bende dün duydum bugün gideceğim detaylı bilgi veririm size de net öğrenince ama ben daha önce böyle bir şeyi duymuştum olmaz zannediyordum
Aybuke1 hrykksl sefa erdem özhan a gidiyorum detaylı öğrendim bugün sefa hoca ben hastama covid testi istemiyorum dedi ama yanında kalacak refakatçi ye tomagrafi yada kan dan tahlil alıyoruz dedi
hrykksl Aybuke1 bende bugün ona muayene oldum normalde başka doktora gidiyorum ancak bundan sonra Sefa beye gidicem bugün hastane çok kalabalıktı sizin sormanız iyi olmuş saolun bizide bilgilendirdiniz👍🏻
Aybuke1 hrykksl çokk çokk iyi bir doktor kesinlikle erdem hocaya devam edin beni bu zamana kadar önce Allah sonra onun ilgisi ve bilgisi getirdi zor bir gebelik geçirdim ben sizi takibe alayım nasıl olsa aynı yerdeyiz
hrykksl Aybuke1 ☺️☺️☺️ valla ben aynı hastanede başka bir doktora gidiyordum normal doğum istiyorum erdem beyinde takip ediyordum yorumları da hep olumluydu. Bugün ilk kez gittim gayet ilgili ona devam edicem ☺️
aeh kızlar hastanelerim doğum ücretleri hakkında bilginiz var mı ? Liv i ve medical parkı aradım muhasebe bölümünü açan olmadı bilgi alamadım.
Aybuke1 aeh ben büyük anadolu da olacağım pazartesi günü 4000+400 de yatak dediler sonrasında 4000 ₺ e düştüler eğer kurum indiriminiz sendika tarzı indirimleriniz varsa daha da iniyorlar
Defneninannesi19 aeh medical parka gidiyorum dogum ücreti 5600 TL dediler ama muayene çok arttı bir an da 260 TL olmuş memur indiriminz varsa 230 TL ye falan düşüyor
hrykksl Aybuke1 bende sezeryan istemiştim sonradan fikir değiştirdim korku bende de var ama bakalım şartlar uymazsa bende sezeryan olucam
Aybuke1 Reyyhan sefa erdem özhan a gidiyorum detaylı öğrendim bugün sefa hoca ben hastama covid testi istemiyorum dedi ama yanında kalacak refakatçi ye tomagrafi yada kan dan tahlil alıyoruz dedi