Yesim1995 canım bende geçen hafta (38. Haftamın başında) inanılmaz bür halsizlik burun tıkanıklığı ve sinüzit gibi alnımda başımda ağrı vardı 2 gün boyunca yataktan zorunlu olmadıkça kalkmadım. Ben zorunlu olmadıkça dışarı çıkmıyorum toplasan ayda 2 keredir. Eşimde çok dikkat ediyor ama korona mı oldum diye kendi kendime şüphelerim vardı. 2 günden sonra toparladım. Bademcik ağrım yoktu. Ama uygulamadada yazdıyodu öst.ve pro. hormonları arttığı için baş ağrısı burun tıkanıklığı normal yazıyordu öyle deyince rahatladım. Bol bol c vitamini ye Allah şifa versin🌺🤲🏻