27+4 olarak 4 Ocak gece 24:15de normal doğum sancım başladı ve hemen ambulansı aradık hem ters hem erken doğum doğum olduğu içim doktorlar risk etmeyip sezeryanla doğum yaptım oğlum doğdu benden taburcu oldum oğlum küvezde ve yoğun bakımda bize bolca dualar edin sizden tek dileğim bu.. Rabbim hiç birimizin emeklerini boşa çıkartmasın 🙏🙏