yusufbebekk447 canım yürüyerek mi gitcen eve? Benimde hastaneyle ev arası 1 saat. Ben oğlumu şubatta doğurdum, kızımı da inşallah şubatta bekliyoruz. Penye battaniyeye sararsın üstüne kalın battaniyeye sararsın, kundağa da koydun mu tamam işte, zaten eşim önceden gidip arabayı ısıtıyor, kapıya getiriyor arabayı, ne kadar görcek soğuk havayı, bu kadar pimpirikli olma