Emire-09 Nasıl gidiyor ? Sıkıntılarınız var mı? Benim şu ana kadar çok iyiydi ama bu iki haftadır uykularım düzensiz, bebeğim çok hareketli😂Sırt ağrılarım arttı karnım sanki daha da büyüdü🙈Bir de karın ağrım oluyor bazen sizde de oluyor mu?
Esoo0698 Emire-09 Selaamm 32+1 🐣 Bel ağrısı ile başım beladaa. Evet şu sıralar benimde karnıma ağrı giriyor çözemedim. Uykular zaten haram 😁 Ama çoook iyiz maşallah 🧿😁
seyseylik1 Emire-09 Kabızlık dışında herşey çok normal gidiyor hamileliğimin ilk zamanlarından beri tek sorunum bu onun dışında herşey çok güzel gidiyor kızımla 🤲🌹
Emire-09 Esoo0698 maşallah size🧿😊şükür bende hareketliyim ama insan ağırlaştığını fark ediyor ya o biraz korkutuyor 🙈Karın ağrısı büyümesinden mi kaynaklı acaba?
Esoo0698 Emire-09 İnanın bilmiyorum çatlaktan korkuyorum bende gelip gidip vazelin sürüyorum çatlamasın diye 😁
Emire-09 Ben bio pil kullanıyorum şu an çatlak yok ama tabi daha zaman var genelde hep son ay çatlıyoruz yazıyorlar😊