annesininkelegi MelekZBMY merhaba biberiye daha az yan etkili ve rahmin açılmasını kolaylastırıcıymıs. Doulam önerdi 😊
B0220 MelekZBMY günde üç defa iç dedi doktorum 💁🏻♀️ Canım bide özelden sana birkaç öneri yazdım bi bak istersen 😊
ecembugra53 MelekZBMY 1 defa iç canm sonuçta gebelik var cok içme zarar olmasın squat yap bol merdiven in çık yerleri eğil sil nefes egzersizleri yap bol hurma ye
Eminerahman Gerçekten bi yararı oluyomu ada çayının bende çok merak ediyorum ona göre içmeye başlıcam 2 hafta sonra şuan 33 haftalığım