Merhabalar sevgili anneler ve anne adayları.Ben 8+1 haftalık hamileyim.İlk hamileliğim.Doktorum genetik tarama testi yaptırırsan kafan rahat olur ve ikili üçlü testlere göre %99 daha net sonuç veriyor dedi.Yani bi anormallik var mı yok mu belli oluyor ona göre bi karar veriyorsun eğer istemiyorsan kürtaj yok istiyorum diyorsan devam ediyorsun gebeliğe dedi.Ama ben herşeyin Allahtan geldiğine ve ne olursa olsun sonuç ki inşallah bi sıkıntı çıkmaz doğuracağımı söyledim.Ama kafam çok karışık yardımcı olur musunuz sizler yaptırdınız mı ya da yaptırmak lazım mı illa.Yani ben kafam rahat etsin diye istiyorum ama bi yandan da Allah’a bıraktım her şekilde hayırlısı neyse o olsun diyorum.