Gozde2625 İki ayağım da öyle, devasa ayaklar ve bileklerim. 3-4 gündür yürüsem de yatsam da aynı. Tuzlu soğuk suda beklettim ama bişey değişmedi. Ayağımın derisi o kadar gerildi ki adım atınca acıyor artık :( Ödem normaldir diyorlar, tansiyonumu ölçtüm normal çıktı o yüzden doktora da yazmadım, büyük ihtimalle ‘tuzu tamamen kes ve su içmeyi artır’ dan başka bişey demeyecek. İnternette de çok öneri yok son haftalarda olur tarzı yazmışlar hep