Busraveminisi1 ozlem0643 u green clean bebek deterjanı kullandım canım sıvı yumuşatıcı önerilmiyor yenidoğanda gerekte yok zaten deterjan sertleştirmiyor
Cemrreedemirci Ben dalin sabun tozu aldım ama makinam toz bırakıyor sıvısını kullanmam lazım. Yumuşatıcı almadım sağlıklı bulmuyorum.
1Nihal Ben incia aldım Sıvı deterjan henüz kullanmadım ama doğal ve içeriği temiz olduğu için tercih ettim. Instagramda mühendisin oğlu diye bir sayfa var takip edin derim. Islak mendil, deterjan, şampuan vb. içeriği temiz ürünleri paylaşıyor.
Aysun1983 Gulsurmeli oooo o zaman çok çok hızlısın diyeyim 🥰ilk heyecan çok normal cnm bende kızımda dalin kullandım ama bu sefer uni düşünüyorum kokusunu çok beğenmiştim bir arkadaşım kullanıyordun ıslak mendilini eğer sabunu da öyle kokuyorsa kesinlikle onu alırım diye düşünüyorum yumuşatıcısı ile
Mrveykt Bende çok kararsızım, başda Toz istiyordum Dalın Granül Sabun tozu.. Leke bırakıyormuş, iki kez durulamak lazımmış. O yüzden sıvı düşünüyorum Siveno Markasını.. 🙄
Gulsurmeli Aysun1983 ya şimdi diyolar dalin eskisi gibi iyi değil falan diye herhangi bir sorun yaşadın mı bebeğim sen
Aysun1983 Gulsurmeli yok cnm yaşamadım ama bende eski kullanıcıyım kız 12 yaşında şu an 🙈ama ıslak mendil de acele etme ben stok yapmıştım doğumdan sonra kullanmaya başladığım da kurumuştu bir kaç paketim 😕
iremby ozlem0643 yumusaticiya pek gerek yok bence. Deterjan minoris kullaniyorum cok memnunum kizima. Bu bebegimde de minorise devam edeceğim. İlk basta green clean kullanmıştım. Ama minoris cok daha guzel
Gulsurmeli Aysun1983 teşekkür ederim fındığımmm ❣️ ıslak mendilden acaba hepsinden birer tane mi alsam diye düşünüyorum tahriş eder mi cildini falan diye