Cansu_okan geçmiş olsun canım bende bekarlıktan beri çekerim reflümde vardı gece 2 hastanye sevk edilmiştim mide ağrısından şiddeti okdr olurduki gebelikte olunca insan endişe ediyor ilk ve tehlikeli gebelikte olunca tabi hep bi diken üstü doktorum herşey yolunda dese bile ben hep endişe içindeyim 😒 mide ağrısının normal olduğunu söylüyolar inş normal bir ağrıdır da geçer