iremsenturk_16 Kızlar bu gün dayanamadım gittim kan verdim sonuç negatif çıktı Rabbim hayırlısını nasip etsin inşallah hepimiz için 😔 https://imgupload.io/image/grUsX
Fatma2277 iremsenturk_16 benim 2 haftalıkken kan testinde çıkmadı bir buçuk hafta sonra 3 buçuk haftalık olduğunda idrar testinde cikti
NilayRuya iremsenturk_16 canım adetinden sonra keşke kan testi yaptırsaydin . Bak mesela ben 6 Eylül’de kan verdim negatif çıktı daha sonra adetim gecikti baya gittim ekimin başında kan verdim betam uçmuştu 7 haftalık hamileydim . Ümidini kaybetme adetten sonra kan testi ver. Rabbim sağlıklı bir evlat nasip etsin sana ve isteyen herkese🤲
Aysun1983 iremsenturk_16 cnm hiç ümidimi kesme benim de kanda çıkmadı o ay adet oldum ama çok sürmedi 2 gün falan bir sonraki ay olmadım gebelik testi yaptım sonuç pozitif ama çocuk kan testi yaptığım günden 1 gün önce görülüyor ultrason da doktora olamaz test var elimde diyor olabilir niye olmasın diyor benim sonuç 0,03 dü
Fatma2277 iremsenturk_16 adetin ne kadar geçti ya da ilişki adet arası ne kadar bazen böyle de olabiliyor diye yazdım. Arkadaşımın 3 aylık olana kadar hiç bir testte çıkmamıştı 3-3 buçuk ay olunca çıkmıştı
imren91 iremsenturk_16 Kandaki kesin tanı oluyor ama . Bu test kitleri yanıltabiliyor. Siz yine de adetinizin geçmesini bekleyin bence.
iremsenturk_16 Fatma2277 adet Fatma2277 adetim gecikmedi adetime daha 4 gün var o yüzden sadece merak ettim gittim
sevimlieyuboglu61 iremsenturk_16 adetinize daha varmış neden verdiniz kan tahlili, keşke geçmesini bekleseydiniz. Belki gebesiniz belli mi olur
2melek_annesii iremsenturk_16 ben adetime 3 gün kala idrar testi yaptım silik cıkmıstı kan verdim onda da cıkmıstı canım kanda hafta önce versen bile cıkar rabbim aratmadan nasip etsin inşallah diğer ay
Hilal1907 iremsenturk_16 idrar testi yaptin silik cikti da mi kan verdin yoksa direk mi gittin erken davranmissin varsa bile tutunma asamasindadir daha.
Buseylmz İnanır mısın kan testi verdiğimde negatif çıkmıştı 1,5 hafta sonra test yaptım pozitif çıktı kan vermeye gittiğimde hamilesin demişti doktor. Daha kendini belli edemeyebiliyor. Allah büyük canım Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşAllah 🙏🏼
izmirlihatice iremsenturk_16 kuzum hoc uzulme kardeşim 5 gun once yapti kan 2.1 cikti 7 gün sonra kanverdi 1000 cikt degeri hic umudunu kaybetme cnm erkende oldugi icin cikmamistir
Ozge2805 iremsenturk_16 canım yumurtlamanın üzerinden 10 gün 12, geçmesi lazım beta hcgnin kanda artması için sonra idrara geçiyor zaten biraz daha bekle istersen
idilnaz iremsenturk_16 bende senin gibi dayanamayıp baktırmıştım 2.1 çıkmıştı dört gün sonra 37 ondan üç gün sonra 470 böyle yükselmişti canım
neslihann87 iremsenturk_16 benimde 2 hafta sonra çıkmıştı kanda günüm2 gün geçmesine rağmen yaptırdığımda negatifti belim ağrıdığı için doktora gitmiştim gebelik varmı diye sordu yok ama düşünüyoruz dedim bi bakalım dedi ve pozitif eşim bile inanamamıştı