MehtapYavuz
Ya dün konuşma da bi tane bayan bu tarz mama satan yerde çalışmış SMA yi herkes alıyormus tadı güzelmiş aptamili pek öneren yoktu şeker oranı çok ve doktor bile önermemis bende SMA ile evovil arasında kaldım ama SMA alacağım . Ya mama taraftarı değilim hani ama dogumumun nr olacağı belli değil yanımızda evimizde bulunsun