Ydgrshn ben aktarcıdan almıştım o yüzden eczanede varmıdır bilmiyorum. Şurup gibi bitkisel bişey ağzını çalkalıyosun bekletiyosun biraz ağzında sonra tükürüyosun hiç bir zararı yok. Ve etkisini hemen görürsün. Ağız yarasından kurtulamıyodum onu yaptım ve dahada çıkmadı.