Msltms kuzum ben 40+2de dogum yaptim o güne kadar yemin ederim gram ama gram biseyim yoktu aynaya bakıp gobegim olduğunu görmesem hamile degilim
Tezgaha falan erisemesem hamile değildim resmen o dogum günüde sabah nstye gittim orda bile bir kere sanci çıkmadı o gün öğlen 1 de bel uyusmasi ile başlayıp düzenli aralıklarla dize vurmaya başladı bu sefer diz ve bel birlikte uyutmaya başladı 9 da hastane ye gittim aksam suni verildi 11 de sancim başladı 4 e 5 kala yavrumu kucağıma aldım doktor bile güldü bu zamana kadar gram.bisey olmaması ve bir günde ağrısız acisiz gelmesi harika diye
Simdi 2. Gebeligim bu dahada kolay gecer insallah bu zamanlarda sadece çatlıyor insan valla hadi gelsin diye 😂😂