busbusbus10 Kızlar biraz yürüyüş yaptım sağ kasığıma böyle bi ağrı girip çıkıyor belirli aralıklarla ne bu sancı fln değildir demi erken doğum riskim varda endişelendim 😰
momteacher busbusbus10 erken doğum riski varsa niye yürüyüş yapıyorsun canım🤦🏻♀️ Benimde erken doğum riski var, mümkün olduğunca yatıyorum, ev işlerini bile eşim yapıyor yürüyüşleri kestim yapmıyorum, yerinde dursun zamanında gelsin die🙏🏻
busbusbus10 momteacher doktorum arada yürüyüş yap erkek doğum bebeğim hafif aşağıda ve gece çok sertleşmem olduğu için risk olabilir dedi aradada olsa yürüyüş yapmam gerektiğini söyledi bi sorun olmayacağını
Bsra3456 busbusbus10 bende de sertleşme oluyor erken doğum riski mi oluyor öyle olunca öyle bebek toplanıyor bir yere onun gibi mi.bide nstde biraz sancı çıktı ondan mıdır acaba
busbusbus10 Bsra3456 benimde sancım çıkmıştı bana o yüzden erken doğum riskin var dedi zaten canım ama doktorun bi sıkıntı görmemiş demekki senin endişelenme