Busra_6161 Trabzon da Medical park da yıldızlıda ki doğuran doğurmak isteyen var mi nasıl hastane doğum Zamanı doğum sonrası ya da doktor olarak
Nilaylks Busra_6161 yıldızlı da bakiye hanıma gidiyorum 265 tl ücreti çok da iyi bi doktor tavsiye ederim
Busra_6161 pamukpamukoldum hastane doğum da nasıl iyi ilgileniyorlar mi mesela gece yarısı sancım geldi doktor hastaneye geliyor mu
pamukpamukoldum Seviliay hoca aşırı iyidir ama muayene ücreti bile 300 yaptı diğerleri 150 tl iken Biraz fazla şımardı😜
pamukpamukoldum Bakiye hocada iyidir ama o panikli bazen doğumda Sevilay hpcayı cağırıyo zor doğuma Kan bankasından fazla kan istiyo kanama olur diye Sevilay hoca öyle değil ama işinin uzmanı Pahalı sadece
Hlykrclk Merhaba bende bakiye hanıma gidiyorum. İlk doğumumdada ona girmiştim.ikinciye gidiyorum şimdi.çok güler yüzlü egosuz çok iyi biri . Doğumumdada çok yardımcı olmuştu.koluma girdi etti yürüdük birlikte falan ben memnunum kendisinden 😊